BESTSELLER lancerer nyt tøjbrand til mænd

Den danske modegigant, BESTSELLER, lancerer et nyt, eksklusivt herretøjsmærke kaldet R.D.D. – Royal Denim Division.

R.D.D. designer tøj, der er skabt til at holde over flere sæsoner. Ved at fokusere på materialer af den højeste kvalitet, gennemført håndværk og et eksklusivt jeans univers tilbyder R.D.D. en bred variation af styles, der passer til alle livets facetter.

"Vi sigter efter at skabe klassiske styles, der holder på tværs af vores kollektioner, men som aldrig går på kompromis med kvalitet, detaljer eller de nyeste trends på markedet," siger Nicolai Ulrik Thorup, Creative Manager hos R.D.D.

Tidløse klassikere med øje for detaljen

Kollektionen består jeans og denim styles akkompagneret med blandt andet sweatshirts, t-shirts, jakker og bukser. Brandet fokuserer på rene linjer, enkle farver og tidløse, klassiske design i udviklingen af kollektionen.

”Vi har især fokus på tungere, eksklusive materialer for at give kollektionen dybde og skabe et større udtryk. Vi kombinerer vores mange års erfaring fra modebranchen med vores passion for at skabe produkter af den højeste kvalitet. Heri kommer vores ambitioner om at tage hensyn til miljøet og designe tøj, der aldrig går af mode også til udtryk,” siger Nicolai Ulrik Thorup.

R.D.D lancerer sin første nye kollektion i august 2022, og som en del af JACK & JONES kan produkterne fra R.D.D. købes gennem JACK & JONES’ online butikker, fysiske og udvalgte multi-brand butikker samt stormagasiner verden over.

BESTSELLER er en af ​​de største modevirksomheder i verden med mere end 17.000 ansatte. Virksomheden har mere end 20 individuelle mærker til kvinder, mænd, teenagere og børn, der sælges i mere end 2.600 butikker og i 20.000 multibrand- og stormagasiner i Europa, Mellemøsten, Nordamerika, Latinamerika, Australien og Indien.

JACK & JONES blev grundlagt i 1990 og er nu den største forretningsenhed inden for BESTSELLER og er med sine 1000+ butikker den største herretøjsforhandler i Europa.