Nyheder

Webinar: Ny brandingkampagne skal styrke detailhandelsuddannelsen

Det Faglige Udvalg for Detailhandelsuddannelserne lancerer en stor tiltrækningskampagne, der skal motivere og inspirere flere unge til at vælge en fremtid inden for detail. Udvalget inviterer i samarbejde med Dansk Erhverv og HK Handel til et informationsmøde, hvor du kan blive klogere på den nye kampagne.

BESTSELLER lancerer nyt tøjbrand til mænd

Den danske modegigant, BESTSELLER, lancerer et nyt, eksklusivt herretøjsmærke kaldet R.D.D. – Royal Denim Division. R.D.D. designer tøj, der er skabt til at holde over flere sæsoner. Ved at fokusere på materialer af den højeste kvalitet, gennemført håndværk og et eksklusivt jeans univers tilbyder R.D.D. en bred variation af styles, der passer til alle livets facetter.

Ny indsats: Realdania vil styrke bylivet i provinsen

Mange steder er bylivet under pres, og bymidterne risikerer at miste deres rolle som fikspunkt for handel, kultur og lokalt fællesskab. Realdania sætter i en ny indsats fokus på at sikre og fastholde levende bymidter, så der også fremover vil være mennesker og udvikling i byerne til gavn for hverdagslivet.

TØJ | Omkodning af forbrugernes hjerne

Digitaliseringen har nogle ret interessante konsekvenser – og det er næsten, som om forbrugernes hjerne er blevet omkodet. Ikke af en ond hacker, men af en UX’er, der konstant jagter den brugervenlige og nemme tilgang.

TØJ | De syv basale behov

I bogen Retail Mega Mag kastes der lys over den moderne forbrugers holdninger, handlinger – og ikke mindst de adfærdsændringer, som to år i coronaland har medført. Heriblandt er der en beskrivelse af de syv basale behov, som er i spil ved køb.